Türk Kimdir ?
|
04.08.2014, 00:17
(Bu konu en son: 05.08.2014 Tarihinde, Saat: 12:51 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Arno Victor Dorian.)
Yorum: #1
|
|||
|
|||
Türk Kimdir ?
Türk, Evrensel Uygarlıkların kökenini oluşturan kişidir Bu gerçeği görmeden önce Batının kalem almış olduğu, ·Tarihimizi (-220) de başlatan ve · İslamiyet öncesi var olmuş olan · Ön-Türk Uygarlık ve tarihini yok sayan resmi tarihe bir göz atalım. Bu tarih bizi doğrudan SEVR’e götüren üç öge taşır Türkler uygarlıktan nasibini alamamış bir 1- Göçebe Sürüsüdür 2- Türkler Anadolu’ya göçmen olarak 1071’de gelmişlerdir. 3- İstanbul, 1453’de fethedilmiştir ? Bunların üçü de YANLIŞTIR ! Bu yanlışlar beyinlerimize yerleşmiş ve refleks haline getirilmiştir. İşte belgelere dayanan bilimsel gerçekler: Türkler, 1- GÖÇMEN ’dirler , GÖÇEBE DEĞİLDİRLER. Göçmen, yeni bir yurt, yeni bir vatan aramak için topraklarından ayrılıp göç eden kişilerdir.Tarihsel gerçek şudur ki, Türkler, Yerleşik Uygarlıktan gelirler, ilk kentleri kurmuşlardır , Örneğin : izginti uquzun, Qazan ; Ant uruğ, Kuybişef; Ür-Apa, Orinburg ; Oq-omığ, Buhara ; Ata-oğ, Turfan ; Ëb-Ïs bolıq ; Miran ; Qapığ-Qağan , Samarkent, vb.. Ön-Atalarımız sırasıyla önce, . buzul dönemi, sonra buzların erimesiyle oluşan · tufanlardan, en sonra da · kuraklıktan kaçarak kendilerine · yeni yurtlar, yeni vatanlar aramak için · Yazı sahibi, ileri derecede bilgi sahibi, · GÖÇMENLER olarak yola koyulmuşlar…gittikleri ve yerleştikleri · Yeni yurtlarında · DİP KÜLTÜRÜ oluşturmuşlardır…yazı ve yazının içerdiği bilgilerle bu yöreleri · IŞIKLANDIRMIŞLARDIR. GÖÇEBELER : Önce çobanlardır. Otlak arayışı peşinde yer değiştirirler, yazın yaylaklarda, kışın kışlaklarda yaşarlar; ayrıldıkları yerlerine dönerler. · Bir öteki göçebeler ise, İş aramak üzere yer değiştirirler , bunlara KONAR / GÖÇER denir… Çukurova’ya pamuk toplamak için göç edenler gibi… 2- 1071 Doğu Anadolu’ya son Türk göçünün tarihidir. Gelenler, · TOKUZ OĞUZLAR’dır. İlk göç’ün tarihini Prof.Afif ERZEN ve ekibi · 13 binler olarak vermişlerdir, (Prof.A.Erzen, Urartular ve Doğu Anadolu 1983 TTK Ank.) Bu tarih, mağara duvarları ve kaya üstü yazıtlarıyla da doğrulanmıştır (K.Mirşan, Alfabetik yazı başlangıcı .MBB: 1994 ) 3- 1453 Tarihi Bu tarih Anadolu’nun fethi değil “istirdadı” yani ”geri alınışı”dır. Moğolistan’da Mogoitsu ırmağı, ŞİNE-USU yöresinde Finliler tarafından 1909’da bulunmuş ve Ramstedt tarafından 1918’ de yayınlanmış olan · ŞİNE-USU bitig taşının 15’nci bölümünde Ön-Atalarımızın · İstanbulda ilk Ön-Türk devleti olan · OY-URUM ATIN devletini kurmuş olduklarını okumaktayız. (K.Mirşan, Anadolu Proto-Türkleri MBb, 1985 Ank.). Milattan sonra, siyasal gücünü kaybetmiş, 395’lerde Bizans olma yolu tutmuş, Hristiyanlığın etkisiyle zayıflamıştır. Fakat, Hristiyan ayinleri yaklaşık 800’lere kadar Ön Türkçe yapılmıştır. İstanbul, Trabzon Ayasofya,İstanbul Kariye Caminin Ön-Türkçe okunan yazıtları bu gerçeği açığa çıkarırlar. (K.Mirşan, ProtoTürkçe Yazıtlar 1970 ,MBB, Ank. ) Bu bilimsel belgelere dayanan gerçekler aşağıdaki listede adı olan uluslararası değerdeki sayın Profesörlerimize yanıttır : 1- Öğrenimi Almanya’da yapmış, Hititolog Ekrem Akurgal, 2- Öğrenimini Fransa’da yapmış, Osmanlı Tarhçisi İlber Ortaylı 3- Öğrenimini Amerika’da yapmış ve orada oturan Osmanlı tarihçisi Halil İnalcık. - Elbette, Murat Bardakçı bu listede yer alamaz. Artık bu “üçayak”tan hareketle konumuza girebiliriz TÜRK KİMDİR? Türk, Tarihi başlatan Kültürün sahibidir Türk, evrende İLK’leri vermiş kişidir Türk Uygarlığı , ÖGÜL-UQUS denen – kafataslarının ölçüsü değil içinin değeri olan – ileri seviyede düşünce sahibi Ön-Türk kişilerinin tarihi başlattıkları ilk uygarlıktır. ÖN-ATALARIMIZ, ÖN-TÜRK KİŞİLERİ, · Orta Asya’da tarih öncesi, Orta Asya kişisinin ( henüz Ön-Türk değil ) kayalara yaptıkları yüz binlerce resimlerden esinlenerek · DÜŞÜNCEYİ TAŞA URMAYI akıl edip YAZIYI icat etmişler, · Evrende ilk kere OKULLAR açmışlar, · İB-İS BOLIQ’ları, tarihte ilk ÜNİVERSİTELERİ kurmuşlar, · Dilleri, imek/olmak fiiliyle , kökeni şimdiye kadar bulunamamış ve kuramsal seviyede kalmış olan HİNT-AVRUPA DİLLERİNİN BELKEMİĞİNİ oluşturarak onun terk edilmesi* gereğini ortaya yazılı belgelerle çıkarmış ve de · İLK DİL olma şerefine sahip olmuş, · ISIZ OYIBIZ QUL’lar,rahipler , BUĞUN TUR’ larda, rahipler meclislerinde,TANRI’dan geliş , O’na dönüş konuları ve · Varlık-yokluk tartışmaları ile FELSEFE’nin Çekirdeğini oluşturmuşlar, · ASTRO-FİZİĞİN yolunu açmışlar ve her şeyin üstünde · TEK TANRI kavramını KURAMSALLAŞTIRMIŞLAR, · GÖK KÜLTÜ – ATEŞ KÜLTÜ onlara · ÖLÜMDEN SONRA VÜCUDUN ATEŞE VERİLMESİ ( Incinération ) · ÖLÜMDEN SONRA YAŞAM ( réincarnation ) kavram ve uygulamasını vermiş, · Kişiler arasında RENK-CİNS ayırımını düşünmemişler , bu yolla · SEÇİM – DEMOKRASİ kavramlarına sahip olmuşlar, · Ateş Kültü gereği, · TİYATRO ve MÜZİĞE ilk adımlarını atmışlar, · KAYALARA , MAĞARALARA yaptıkları resimler ve yontu san’atının ilk örneklerini olan · DİKİLİ TAŞLARLA evrensel sanat tarihine en büyük adımları atmışlar, · Tarihte İLK kere ORDU teşkilatını kurmuşlar, komutanlar arasından · İLK TARİHÇİLERİ vermişler, · YERLEŞİK UYGARLIK sahibi olarak , · İlk KENTLERİ kurmuşlar, ilk coğrafi adları kullanmışlar, · İleri seviyede düşünce sahibi olmanın verdiği imkanlarla · daha, aşiret döneminde DEVLET OTORİTESİ seviyesine erişmişler(**) · Tarihteki İLK SİYASAL KURULUŞLARI gerçekleştirmişlerdir. · Buzul dönemi, Su baskınları ve en son Kuraklık nedenleriyle, · Beş kıt’aya yayılmışlar, · Yazı sahibi GÖÇMENLER ( göçebe değil ) olarak · Gittikleri yerlerin DİP KÜLTÜRÜNÜ teşkil etmişler onları, · Yazılarının içerikleriyle IŞIKLANDIRMIŞLAR, · EVRENSEL UYGARLIKLARIN KÖKENİNİ OLUŞTURMUŞLARDIR. İşte , ZAMAN VE MEKANDA, BİLİNMEYEN, YA DA BİLİNMEK İSTENMEYEN, TARİH VE KÜLTÜRÜNÜ İNKAR ETMESİ BEKLENEN , İNSANLIK DIŞINA İTİLMESİ İÇİN ULUSLARARASI ÇABA SARF EDİLEN TÜRK, BUDUR. Atalarımız ne demişler : GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ… SIVAYAMAZLAR… SIVATTIRMAYIZ… ! Sadece Düzenlenmiştir. Alıntı yaptığım sitenin ismi Bilinmeyen Türk Tarihi
|
|||
04.08.2014, 00:22
Yorum: #2
|
|||
|
|||
Cvp: Türk Kimdir ?
güzel konu ve yazı eline sağlık
bir kaç söz de benden gelsin "Bir Bak Tarihe Türke Başkaldıranın Sonu Ne Olmus". - Bilge Kağan "Dünya sulh istiyorsa Türk'e biat etmek zorundadır." -Bilge Kağan |
|||
04.08.2014, 00:25
Yorum: #3
|
|||
|
|||
Cvp: Türk Kimdir ?
(04.08.2014 00:22)TARIHCI Nickli Kullanıcıdan Alıntı: güzel konu ve yazı eline sağlık Benden de bir tane Türkten köle olmaz. -Bilge Kağan |
|||
04.08.2014, 00:25
Yorum: #4
|
|||
|
|||
Cvp: Türk Kimdir ?
Benim en sevdiğim söz ve kıta şudur. Gerçekten çok doğru ve Türk'ü yansıtan bir kıta adeta
Ey oğul, sabretmesini bil, vaktinden önce çiçek açmaz. Şunu da unutma; insanı yaşat ki devlet yaşasın. Şeyh Edebali |
|||
04.08.2014, 00:52
(Bu konu en son: 04.08.2014 Tarihinde, Saat: 00:55 düzenlenmiştir. Düzenleyen: BarcuNoyan.)
Yorum: #5
|
|||
|
|||
Cvp: Türk Kimdir ?
BAK ŞU YAĞAN YAĞMURA DEDEM KORKUT AĞLIYOR, BATIDAN ESEN RÜZGAR TÖREMİ BALTALIYOR..
Esenlikler: Evet şuanki durumumuzu yansıtan acı gerçek bu olsada Türk Tarihe nam salmış Avrupalıların değişiyle Tanrı'nın kötülük yapanlar üzerine saldığı korkulu bela olarak nitelendirilen Sarı denizden başlayarak Avrupanın en batısına sınırlarına kadar ayak basan (Afrika dahil) büyük bir millettir. ÖNCE TÜRK; SONRA İNSAN SONRA BAŞKALARI.. GEZDİM DİYAR DİYAR BÜTÜN ÇÖLLERİ TÜRK'E TÜRK'TEN BAŞKA DOST BULAMADIM.. BENİM EN BÜYÜK ÖVÜNÇ KAYNAĞIM TÜRK OLARAK DOĞMAMDIR. GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK EY TÜRK TİTRE VE KENDİNE DÖN ÜSTTE GÖK ÇÖKMEDİKÇE ALTTA YER DELİNMEDİKÇE SENİN DİRLİĞİNİ KİM BOZABİLİR ! Ve son bir cümle olarak Türk milletinin toprak bütünlüğünü korumak namusumuzu çiğnetmemek Atatürk'ün sınır namustur sözüne uyarak canı pahasına ailesi pahasına hayatını bizim için şehit etmiş Şehitlerimiz G.Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere 11 şehit verdiğimiz canımız kanımız Azerbaycanlı kandaşlarımızın ruhu şaad olsun.. Ey GafilBir Bak Tarihe Türk'e Başkaldıranın Sonu Ne Olmuş.. Esenlikler arkadaşlar.. (04.08.2014 00:17)Arno Victor Dorian Nickli Kullanıcıdan Alıntı:gerçekten gurur duydum özellikle buzor zamanlarda sizler gibi dostlarımın olması çok güzel birşey tebrik ve teşekkür ederi. Dediğin gibi Türk'lerin anadoluya son geliş tarihi 1071 dir.Sümerlerden Etrüsklere ana vatanı anadolu Türk'üdür.Bu artık kabul edilen öğrenilen bir doğru katkım olsun istedim |
|||
04.08.2014, 01:29
(Bu konu en son: 04.08.2014 Tarihinde, Saat: 01:33 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Arno Victor Dorian.)
Yorum: #6
|
|||
|
|||
Cvp: Türk Kimdir ?
(04.08.2014 00:52)BarcuNoyan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: gerçekten gurur duydum özellikle buzor zamanlarda sizler gibi dostlarımın olması çok güzel birşey tebrik ve teşekkür ederi. Dediğin gibi Türk'lerin anadoluya son geliş tarihi 1071 dir.Sümerlerden Etrüsklere ana vatanı anadolu Türk'üdür.Bu artık kabul edilen öğrenilen bir doğru katkım olsun istedimTeşekkür ederim. Bu arada Ermeni sınırında 11 yiğit Türk askeri şehit olmuştur başımız sağolsun. |
|||
04.08.2014, 01:35
Yorum: #7
|
|||
|
|||
RE: Türk Kimdir ?
amin allah ailelerine sabir versin şu ermeni belasindan bir kurtulamadik gitti valla
|
|||
04.08.2014, 01:39
Yorum: #8
|
|||
|
|||
Cvp: Türk Kimdir ?
Keşke gerçekten soykırım yapsaymışız dediğim zamanlar oluyor...
Fark ettiyseniz Ermeniler gittiği yerlerde sevilmezler çeşitli filmlerde de bu gösteriliyor. |
|||
04.08.2014, 01:46
Yorum: #9
|
|||
|
|||
RE: Türk Kimdir ?
aynen oyle KATILIYORUM.
|
|||
04.08.2014, 08:28
Yorum: #10
|
|||
|
|||
RE: Türk Kimdir ?
Keske bu basarilarimizi gunumuzdede yapabilsek, yapabildigimiz tek sey gecmisteki basarilarimizla ovunmek. Fakat bahsettigim basari Osmanli gibi silahla tum dunyayi ele gecirmek degil artik bu tur seylerin modasi gecti artik teknoloji konusuyor ayni Osmanlinin sonunu getirdigi gibi.
|
|||
|
ÜYE OLMADAN YORUM YAPABİLİRSİNİZ. "YA DA BİR DİSQUS HESABI AÇIN" TIKLAYIN ARDINDAN 'Konuk olarak yorum yapmak istiyorum' TİKLEMENİZ YETERLİ
|
Türk Kimdir ? zamunda, utorrent, torrent indir, best torrent sites 2018, best torrent, torrent program, hızlı indir, hızlı torrent indir, hızlı oyun indir, Türk Kimdir ? full film indir, uptobox mega.co.nz 1fichier türkçe dublaj |
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Deniz Gezmiş Kimdir? | ÇİRKİN KRAL | 9 | 3,449 |
07.10.2015 19:06 Son Yorum: Fantom |
|
Hangi ülkede kaç Türk yaşıyor? | DevThor | 5 | 2,396 |
16.09.2015 23:38 Son Yorum: Erdal Bakkal |
|
Altın Elbiseli Türk | Arno Victor Dorian | 1 | 1,524 |
20.12.2014 01:27 Son Yorum: Batuhan. |
|
Tarihte Yabancı Gözü ile Türk Demek | Arno Victor Dorian | 10 | 3,955 |
24.11.2014 22:15 Son Yorum: webbuyuler |
|
Robinho Kimdir ? | Kralinng | 0 | 1,196 |
09.09.2014 03:33 Son Yorum: Kralinng |
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 4 Ziyaretçi